Lid worden?

Proeftraining

Lijkt het je leuk om bij N.V.C. te komen volleyballen? Dat kan!
Je kan zelfs eerst drie keer komen meetrainen voor je beslist of je lid wil worden.
Een proeftraining aanvragen kan door contact op te nemen met de TC via tc@nvc-nijkerk.nl.

Om kennis te maken met de vereniging kan je natuurlijk ook eens komen kijken bij een van de thuiswedstrijden in sporthal Corlaer!

Meld je aan als lid!

Ben je enthousiast geworden en wil je je aanmelden bij onze vereniging?

Vul dan dit digitale formulier in.

Werkt het niet? Stuur dan een e-mail naar la@nvc-nijkerk.nl.

De contributie bedraagt dit seizoen:

Senioren €232
A-jeugd €155
B/C-jeugd €132
CMV-jeugd €94
Recreanten €140

De contributie wordt altijd in twee delen afgeschreven, in oktober/november en in maart/april.
Per seizoen wordt er €10 per persoon in rekening gebracht voor de inschrijving bij de Nevobo. Deze kosten worden geïnd met de contributie.

Heb je vragen over zaken m.b.t. de contributie?
Stuur dan een e-mail naar de penningmeester.

Opzeggen lidmaatschap

Wijzigen of opzeggen lidmaatschap

Zijn je gegevens gewijzigd, wil je stoppen met de competitie of zelfs je lidmaatschap beëindigen? Deze wijzigingen kan je doorgeven door te mailen naar onze ledenadministratie.

Beëindiging lidmaatschap
Het lidmaatschap worden opgezegd per 1 januari of per 1 juli. Het lidmaatschap dient schriftelijk bij de ledenadministratie te worden opgezegd. Bij afmelden in de tussenliggende periode is de contributie over de gehele periode verschuldigd.

Beëindiging wegens dwingende omstandigheden
Leden die door dwingende omstandigheden geen gebruik meer kunnen maken van de rechten welke hun lidmaatschap van de vereniging met zich meebrengt (bijvoorbeeld verhuizing of een permanente blessures of ziekte van minimaal 3 maanden) kunnen restitutie van de verenigingscontributie aanvragen bij de penningmeester. De restitutie betreft de periode dat zij hun rechten als lid niet hebben kunnen uitoefenen.