Digitale NVC pubquiz

Het is alweer een tijdje geleden dat we gezellig met elkaar een borrel hebben kunnen doen. Om toch een gezellige avond met elkaar te hebben houden we op zaterdag 9 januari om 19.45 uur een echte NVC Pubquiz!

Om 19.45 uur zullen we elkaar digitaal ontmoeten, waarna we rond 20.00 uur hopen te starten met de pubquiz, geleid door Herman. We zullen de pubquiz houden via Google Meet, hiervoor hoef je geen software op je computer te installeren.

Je kan je aanmelden als team van 4 personen. Aanmelden kan via dit formulier en kan tot de jaarwisseling. Woon je samen met niet-leden of wil je graag meedoen met je partner? Uiteraard is dat geen enkel probleem!

Wij snappen dat het als team natuurlijk heel gezellig is om bij elkaar in dezelfde ruimte te zijn, maar wij willen jullie wel graag vragen om hierbij rekening te houden met de huidige corona maatregelen.

Voorafgaand aan de pubquiz ontvangen de teamcaptains van ieder team een e-mail van ons met daarin aanvullende informatie zoals de link om deel te nemen en een aantal spelregels.

Dus meld je snel aan, reserveer de tijd in je agenda en zorg ervoor dat je op zaterdag 9 januari om 19.45 uur klaar zit met een hapje en een drankje.

Met vriendelijke groet,
Activiteitencommissie N.V.C. Nijkerk

P.S.: werkt de link naar het aanmeldformulier niet? Kopieer en plak dan de volgende link in je internetbalk: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAMAACUnkHNUREtBUDdVR0hWTzdETEhYVjVUUUpIVUdXQi4u