Clubinformatie

De club

N.V.C. is een professionele en gezellige volleybalvereniging in Nijkerk met ongeveer 200 leden. De club is opgericht op 14 november 1958 en heeft zich per 1 september 1959 aangesloten bij de NeVoBo.

Betrokkenheid, plezier, veiligheid, kwaliteit en prestatiegericht & recreatief volleybal staan centraal bij onze vereniging. Er is plaats voor zowel de prestatiegerichte sporter als voor mensen die hun sport recreatief willen beoefenen. Betrokkenheid bij de club en gezelligheid zijn belangrijk, want de organisatie van activiteiten ligt voornamelijk in handen van vrijwilligers.

N.V.C. vindt het belangrijk dat…
… leden plezier beleven aan het volleybal.
… volleybal wordt aangeboden en gespeeld in een veilige omgeving.
… de leden betrokken zijn bij de club.
… de leden technisch goed leren volleyballen.
… er voor alle leden prestatiegericht en recreatief volleybal wordt aangeboden.
… we de dingen die we doen, goed doen. Kwaliteit is van belang.

Bestuur en vrijwilligers

Voorzitter*
Frank van de Veen
vz@nvc-nijkerk.nl

Penningmeester*
Niels van Goor
pm@nvc-nijkerk.nl

Secretariaat*
Laura Bouwman
secr@nvc-nijkerk.nl

Hoofd TC*
Roeland Benschop
tc@nvc-nijkerk.nl

Wedstrijdsecretariaat
Yoeri Guliker
ws@nvc-nijkerk.nl

Ledenadministratie
Thomas van Wiefferen
la@nvc-nijkerk.nl

*Onderdeel van het dagelijks bestuur

Technische zaken

De technische commissie (TC) van N.V.C. Nijkerk heeft als opdracht om de volleybaltechnische kant in te richten volgens de missie en visie van de gehele vereninging.
Zo zijn zij verantwoordelijk voor de teamindelingen, het trainingsschema en het wedstrijdschema.

Heb je vragen aan de TC?
Stuur dan een e-mail naar tc@nvc-nijkerk.nl

Roeland Benschop

Dames
Willeke Veenendaal & Christiaan Kuijper

Heren
Christiaan Kuijper & Odine van de Veen

Klarissa van de Bunt & Rhodé Groeneveld

Recreanten
Michiel Cozijnsen

CMV-jeugd
Daniëlle den Breejen

Vertrouwenspersonen

Ongewenste omgangsvormen, zoals (seksuele) intimidatie, agressie, discriminatie en geweld kunnen, behalve dat ze ongewenst zijn, ook ingrijpende gevolgen hebben. Het bestuur van volleybalvereniging N.V.C. vindt dat ongewenste omgangsvormen onaanvaardbaar zijn. N.V.C. streeft ernaar dat de vereniging niet alleen een sportieve maar ook een veilige omgeving is voor onze leden.

De vertrouwenscontactpersonen zijn binnen N.V.C. het eerste aanspreekpunt voor iedereen met vragen, twijfels of signalen over zaken die met ongewenst gedrag te maken hebben.

Pestgedrag behoort ook tot het aandachtsgebied van de vertrouwenspersoon. Het aanpakken en voorkomen van pesten draagt in belangrijke mate bij aan een veilige, prettige sportomgeving. Onze sportbond, de Nevobo, heeft in december 2010 een ‘pestprotocol’ opgesteld. Of eigenlijk: een protocol om pesten te herkennen, tegen te gaan en te voorkomen.

Ook iedereen die ideeën heeft over hoe we bij N.V.C. een zo veilig mogelijke sportomgeving kunnen creëren of over deze zaken van gedachten wil wisselen kan contact opnemen met de vertrouwenscontactpersoon.

Michelle de Vries & Jeroen Groeneveld